ქართველები
  • ქართველი სპორტსმენები
  • ფეხბურთი
    • ეროვნული ნაკრები
    • ეროვნული ლიგა
    • ეროვნული ლიგა 2
    • ლეგიონერები
    • თასი
    • ასაკობრივი ნაკრები
    • სხვადასხვა
    • ევროპა ლიგა
    • კონფერენს ლიგა
    • ინგლისი
    • ესპანეთი
    • იტალია
    • გერმანია
    • საფრანგეთი
    • მსოფლიო
    • ჩემპიონთა ლიგა
    • ევროპის ჩემპიონატი
    • სხვადასხვა
    • ქალთა ფეხბურთი
    • ტრანსფერები
    • კალათბურთი
      • ეროვნული ნაკრები
      • სუპერლიგა
      • თასი
      • NBA
      • ლეგიონერები
      • ევრო ლიგა
      • ევროპის ჩემპიონატი
      • მსოფლიოს ჩემპიონატი
      • ასაკობრივი ნაკრები
      • სხვადასხვა
      • ჭიდაობა
        • ძიუდო
        • თავისუფალი
        • კლასიკური
        • ქართული
        • სუმო
        • სამბო
        • ქალთა ჭიდაობა
        • ბერძნულ-რომაული
        • ჩოგბურთი
          • როლან გაროსი
          • უიმბლდონი
          • ავსტრალიის ღია პირველობა
          • ამერიკის ღია პირველობა
          • მონტე კარლო
          • ATP ცინცინატი
          • მადრიდის მასტერსი
          • რომის მასტერსი
          • მაიამის მასტერსი
          • სხვადასხვა
          • რაგბი
            • ეროვნული ნაკრები
            • დიდი 10
            • თასი
            • ლეგიონერები
            • 6 ერი
            • ტესტები
            • ერთა თასი
            • მსოფლიო თასი
            • ასაკობრივი ნაკრები
            • სხვადასხვა
            • ფორმულა 1
              • მონაკოს გრან-პრი
              • ბრიტანეთის გრან-პრი
              • იტალიის გრან-პრი
              • ბელგიის გრან-პრი
              • ბაჰრეინის გრან-პრი
              • საუდის არაბეთის გრან-პრი
              • იაპონიის გრან-პრი
              • ჩინეთის გრან-პრი
              • მაიამის გრან-პრი
              • ემილია-რომანიის გრან-პრი
              • აბუ დაბის გრან-პრი
              • MMA
                • UFC
                • სხვადასხვა
                  • კრივი
                  • ველოსპორტი
                  • ტანვარჯიში
                  • ცურვა
                  • ჭადრაკი
                  • მძლეოსნობა
                  • ძალოსნობა
                  • მკლავჭიდი
                  • ტყვიის სროლა
                  • კარატე
                  • ნიჩბოსნობა
                  • მშვილდოსნობა
                  • ფარიკაობა
                  • წყალბურთი
                  • ხელბურთი
                  • ფრენბურთი
                  • ავტოსპორტი
                  • ჰოკეი
                  • თხილამურებით სრიალი
                  • ფიგურული სრიალი
                  • საინტერესო ამბები
                  • სხვადასხვა
                  • ფიტნესი
                  • ფიგურული ციგურაობა
                  • სხვა სახეობები

ახალი სეზონის წინ

ახალი სეზონის წინ

<p>წინასასეზონო ტესტების შემდეგ მსოფლიოს ჩემპიონატის პრაქტიკულად ყველა გუნდი ერთსულოვან ოპტიმიზმს გამოხატავდა <br> წინასასეზონო ტესტების შემდეგ მსოფლიოს ჩემპიონატის პრაქტიკულად ყველა გუნდი ერთსულოვან ოპტიმიზმს გამოხატავდა, მაგრამ ოფიციალური პრესრელიზების მიღმა ყველა არ იზიარებს კარგ განწყობას.</p><p><strong>ლოტუსი</p><p></strong>ხერესის ტესტებზე ყველაზე სწრაფი წრე ნიკო როსბერგმა დააფიქსირა, მაგრამ მის განკარგულებაში იყო შარშანდელი მანქანა - "მერსედეს W02". ახალი მანქანებიდან კი უსწრაფესი გახლდათ "ლოტუს" E20, რომელსაც რომენ გროსჟანი მართავდა. თუ "მერსედესს", არ ჩავთვლით, სწორედ ფრანგი გამოვიდა პირველი წუთი და 19 წამიდან.</p><p>პირველი სინჯების შედეგების მიხედვით, რაიკონენი და გროსჟანი აქებდნენ E20-ის მართვის სიმარტივეს. ბოლიდის სიჩქარე "ლოტუსის" მეტოქეებმაც დააფასეს. გროსჟანმა აგრეთვე აღნიშნა მანქანის ხარვეზები: "ჩვენ გვაწუხებს მანქანის ტემპი გრძელ მონაკვეთებზე. ბოლო დღეს ყურადღება გავამახვილეთ გრძელ სერიებზე და საბოლოოდ შევძელით გარკვეული პროგრესის მიღწევა".</p><p><strong>ფერარი</p><p></strong>ყველაზე სწრაფების სიაში მეორე ადგილი დაიკავა "ფერარიმ" თავისი F2012-ით. ალონსომ ტესტების ფინალური დღე საუკეთესო დროით დაასრულა, მაგრამ მაინც ვერ დამალა თავისი უკმაყოფილება. ჟურნალისტების კითხვაზე მანქანის პილოტირებისას წარმოქმნილ შთაბეჭდილებების შესახებ ფერნანდომ დაახლოებით შემდეგი უპასუხა: "ავსტრალიამდე დრო საკმარისია".</p><p>ტესტების მსვლელობისას სპეციალისტები პერიოდულად აღნიშნავდნენ ტრასაზე წითელი მანქანის ერთგვარად ნერვულ "ქცევას". "ჩვენ აქ რამდენიმე იდეით ჩამოვედით, მაგრამ სინამდვილეში ყველაფერი ისე არ იყო, როგორც თავიდან ვივარაუდეთ. თუმცა მუშაობის პროცესში პროგრესს მივაღწიეთ და ბარსელონაში ტესტების პირველ დღეს გაცილებით იოლი იქნება ყველაფერი.</p><p>მაქსიმალურად უნდა გავერკვეთ ახალ მანქანაში, ახლა კი მის შესახებ დაახლოებით 20 პროცენტი ვიცით", - განაცხადა ტეტსების შემდეგ ესპანელმა. უნდა აღინიშნოს, რომ ახალი "ფერარი" არაერთხელ დარჩა ბოქსებში ტექნიკური პრობლემების გამო.</p><p><strong>მაკლარენი</p><p></strong>მსგავსი სიტუაცია იყო "მაკლარენში". ჰემილტონსა და ბატონს სერიოზული პრობლემები არ ჰქონიათ, მაგრამ პრეტენზიები გამოითქვა ბოლიდის მართვასთან დაკავშირებით.</p><p>"ეს ახალი მანქანაა და შესაბამისად, მეტად არაპროგნოზირებადი გახლავთ. ჯერ კიდევ არ გვესმის როგორ მოვმართოთ ის ჩვენს სტილზე.</p><p>უკანა ნაწილში მოჭიდების ძალა დაბალია - სწრაფი მოსახვევების გავლა უფრო რთული გახდა, ვიდრე ეს შარშანდელი მოდელით იყო შესაძლებელი", - დაიჩივლა ჰემილტონმა. თუმცა თავად ლუისმა აღნიშნა MP4-27-ის ძლიერი მხარეები, რომელიც, მისი სიტყვებით, უკეთესია დამუხრუჭების დროს.</p><p><strong>რედ ბული</p><p></strong>ამასობაში, ჩემპიონ "რედ ბულს" სხვა სახის სირთულეები შეექმნა. პილოტების სიტყვებით, RB8 ტრასაზე სწორედ ისე იქცევა, როგორც ისინი ვარაუდობდნენ. მაგრამ ეს მხოლოდ მაშინ ხდებოდა, როცა ბოლიდი ახერხებდა ბოქსების დატოვებას: პირველ დღეს უებერმა სამი საათი დაკარგა იმის გამო, რომ ხერესში დროულად არ ჩაიტანეს დეტალები, მეორე დღეს ფეტელი ნახევარი დღე იჯდა ნახევრადაუწყობელ ძრავასთან. ოთხი დღის განმავლობაში გავლილი წრეების რაოდენობით "რედ ბული" მხოლოდ მერვე ადგილზე გავიდა.</p><p>საინტერესოა ედრიან ნიუის კომენტარი, რომელიც მან ტესტების პირველ დღეს გააკეთა. გუნდის მთავარმა ინჟინერმა განაცხადა, რომ მექანიკოსებმა ვერ შეძლეს მოჭიდების ძალის დაკარგვის კომპენსირება, რაც დიფუზორის გაუქმებით იყო გამოწვეული.</p><p><strong>ტორო როსო</p><p></strong>"ტორო როსომ" თავიდან აიცილა სერიოზული ტექნიკური პრობლემები. ოპტიმიზმით აღსავსე დანიელ რიკარდო და ჟან-ერიკ ვერნი ძალიან დადებითად აფასებენ STR7-ის საერთო ბალანსს და აღნიშნავენ, რომ ავტომობილის საბაზო მახასიათებლების შეკრება რთული არ ყოფილა.</p><p><strong>ზაუბერი</p><p></strong>მანქანით კმაყოფილნი არიან "ზაუბერში". იქ ყურადღებას აქცევენ იმას, რომ C31 თავიდანვე უფრო სწრაფი იყო, ვიდრე მისი წინამორბედი, მაგრამ სხვადასხვა დაზიანებებმა დროის დაკარგვა გამოიწვია. მაგალითად, სერხიო პერესმა ბოქსებში დიდი დრო გაატარა საწვავის სისტემის პრობლემების გამო, კობაიასიმ კი ორი საათი დაკარგა ჰიდრავლიკის სისტემის გაჟონვის გამო.</p><p>გუნდის პრეს-რელიზი ოპტიმიზმით იყო სავსე, მაგრამ მოგვიანებით კობაიასის "ტვიტერზე" ასეთი ხასიათის შეტყობინება გაჩნდა: "ტექნიკური მახასიათებლების მხრივ, სამუშაო სრულად არ ჩაგვიტარებია. ბარსელონას ტესტები უკეთ ჩაივლის".</p><p><strong>ფორს ინდია</p><p></strong>კიდევ უფრო მეტი დრო დაკარგეს "ფორს ინდიაში". მეორე დღეს ჟიულ ბიანკი, რომელიც GP2-ის რბოლებში ხანდახან პირველ მოსახვევამდე ვერ აღწევდა, მესამე წრეზე გადავარდა ტრასიდან. მანქანა გაარემონტეს, მაგრამ მთელი დღე დაიკარგა. ჰიულკენბერგს კი მოუწია ერთდროულად მანქანასთან შეგუება და სხვადასხვა კონფიგურაციის გამოცდა.</p><p>და მაინც, ინდური საჯინიბო ბაზაზე კარგი განწყობით დაბრუნდა - პირველ დღეს პოლ დი რესტამ მოასწრო საბაზო მახასიათებლების პოვნა და VJM05-ის რბოლებისთვის მომზადების მიახლოებითი მიმართულების განსაზღვრა. გარდა ამისა, პირველადი ანალიზის თანახმად, გუნდი კმაყოფილია გრძელ სწორ მონაკვეთებზე განვითარებული სიჩქარით - მანქანის მოქმედება შედარებით სტაბილურად და პროგნოზისამებრ იცვლება.</p><p><strong>უილიამსი</p><p></strong>"უილიამსში" დროის დანახარჯი არ შეიმჩნეოდა, მაგრამ პირველივე დღეებიდან FW34-ში ბავშვური შეცდომები დაფიქსირდა. თუმცა საერთო კილომეტრაჟზე ამას არ უმოქმედია - ბრიტანულმა საჯინიბომ ხერესში 370 წრე გაიარა და ამ მხრივ მეორე ადგილი დაიკავა. ორივე პილოტი კმაყოფილის FW34 -ის მოქმედებით ტრასაზე, ბრუნო სენამ კი ისიც განაცხადა, რომ მანქანა საკმაოდ "თვინიერია".</p><p><strong>კატერჰემი</p><p></strong>არაოფიციალური ოქმების თანახმად, ყველაზე ნელი მანქანა იყო "კატერჰემის" CT01. გუნდის ინჟინრებს უნდა შეესწავლათ KERS-სა და DRS-ის სისტემები, ამიტომაც პილოტებს წრეების მოკლე სერიებზე უშვებდნენ, რომელთა შორის მუდმივად ცვლიდნენ მახასიათებლებს.</p><p>პილოტები კმაყოფილები დარჩნენ საკუთარი შედეგებით. ზოგიერთ მონაკვეთზე CT01-ის საშუალო დრო არ ჩამოუვარდებოდა "ტორო როსოსა" და "ფორს ინდიას" ანალოგიურ მაჩვენებლებს.</p><p>ზამთრის ტესტების მეორე სერია 21 თებერვალს ბარსელონაში დაიწყება.</p><p><strong>ყოველდღიური სპორტული გაზეთი "ლელო"</strong></p>

მოდელს მომღერალი არჩია - ლამინ იამალს არგენტინელ ქალბატონთან რომანი აქვს

მაუროს თავს ცუდი ამბებია, შვილები აღარ ელაპარაკებიან და ერთ-ერთმა გვარის შეცვლა გადაწყვიტა

[VIDEO] ზურაბ კახაბრიშვილის გმირობა - მადლიერი უნგრელი სპორტსმენის ინტერვიუ

"საქართველოს ნაკრები სამაგალითოა" - ამბობს სომხეთის ეროვნული გუნდის ყოფილი კაპიტანი

ქართველი მსაჯები სომხეთისა და ირლანდიის მატჩს განსჯიან

"ფენერბაჰჩეს" დომენიკო ტედესკო ჩაიბარებს

ნიკოლოზ ბასილაშვილი ჩინური ტურნირის პირველივე წრეში დამარცხდა

ჯიკიჩი ევრობასკეტის საუკეთესო მწვრთნელის პრიზისთვის იბრძვის - როგორ შეგიძლიათ მისცეთ ხმა საქართველოს ნაკრების დამრიგებელს

თბილისური მატჩი ბოლო აღმოჩნდა - ილიევს ბულგარეთის ნაკრებიდან უშვებენ

"ნოტინგემმა" ეშპირიტუ სანტუ გაათავისუფლა - მოურინიო მისი შეცვლის ერთ-ერთი მთავარი კანდიდატია

"მარტო უნდა დავტოვოთ" - სკალონის ჰკითხეს, ითამაშებს თუ არა მესი 2026 წლის მსოფლიო ჩემპიონატზე

"სამწუხაროდ, ესპანეთში მას არ აფასებენ" - დე ლა ფუენტემ საკუთარი გუნდის ფეხბურთელი გამოარჩია

საქართველო - ფინეთი. ორივე ნაკრების გულშემატკივართა დესანტი რიგისაკენ მიემართება

აბურჯანია კარიერას საუდის არაბეთში გააგრძელებს

U21 | საქართველო V ჩრდილოეთ ირლანდია - მატჩისწინა ვარჯიში წყალტუბოში

ხარატიშვილი ჩეხურ კლუბში გადავიდა

„Milan Junior Camp ჩვენი ახალგაზრდა ფეხბურთელებისთვის უდიდესი შესაძლებლობაა“ -  გიორგი ფოფხაძე

უთავმოყვარეო და მშიშარა უწოდეს - სანტუშს აზერბაიჯანის ნაკრების დატოვება მაინც მოუწია

პსჟ ბარკოლასთან კონტრაქტის გაგრძელებაზე მოლაპარაკებას აწარმოებს

რატომ მოვიგეთ და როდის გავიმარჯვებთ "არმოსაგებში" - ბავშვებო, ისწავლეთ ხვიჩასგან!..

"ამას ფეხბურთთან საერთო არაფერი აქვს" - "ბაიერნის" პრეზიდენტმა "ნიუკასლი" გააკრიტიკა

"ალბათ ამ პასუხს ნაკლებად ელოდით" - გვარდიოლამ დაასახელა ფეხბურთელი, რომლის "სიტიდან" გაშვებასაც ყველაზე მეტად ნანობს

[PHOTO] არდა გიულერის ემოციები ესპანეთთან განადგურების შემდეგ