<p>"აუდის" ტრიუმფატორი ეკიპაჟის სამივე წევრს ადრე არასოდეს ჰქონდა მოგებული "ლე მანის 24-საათიანი" რბოლა <br> რიგით 79-ე ავტომარათონმა სამი ახალი გამარჯვებული გაგავაცნო, რადგან "აუდის" ტრიუმფატორი ეკიპაჟის სამივე წევრს ადრე არასოდეს ჰქონდა მოგებული "ლე მანის 24-საათიანი" რბოლა. სტარტის წინ ბუკმეიკერები და გულშემატკივრები უპირატესობას "აუდის" "ნომერ მესამე" ეკიპაჟს ანიჭებდნენ, რადგან სწორედ აქ ირიცხებოდა "ლე მანის" რვაგზის გამარჯვებული ტომ კრისტენსენი.</p><p>მაგრამ ყველანაირი პროგნოზი წყალში ჩაიყარა მას შემდეგ, რაც სტარტიდან ერთ საათში ალან მაკნიში ავარიაში მოხვდა. ასე რომ, კრისტენსენმა ისე დაასრულა მარათონი, ერთხელაც არ დამჯდარა საჭესთან. "აუდისთვის" სიტუაცია კიდევ უფრო კატასტროფული გახდა მას შემდეგ, რაც მსგავსი შეცდომა დაუშვა შარშანდელმა ჩემპიონმა მაიკ როკენფელერმა. საბოლოოდ, ტრასაზე დარჩა "ნომერ მეორე" "აუდი" სამი "პეჟოს" წინააღმდეგ.</p><p>მაგრამ რაოდენ პარადოქსულიც არ უნდა იყოს, სავარაუდოდ, სწორედ ეს ორი ავარია გახდა გერმანული გუნდის საბოლოო წარმატების მიზეზი. საქმე ისაა, რომ გაცილებით იოლი აღმოჩნდა ერთადერთ ეკიპაჟზე ყურადღების გამახვილება.</p><p>"აუდიმ" თავიდანვე საწვავის მეტ ხარჯვაზე გააკეთა აქცენტი, იმ დროს, როცა "პეჟომ" თავისი მრბოლელებისთვის ეკონომიური ვარიანტი აირჩია. ამიტომაც გასაკვირი არაფერი არ არის იმაში, რომ სწორედ გამარჯვებულებს ეკუთვნოდათ წრეზე საუკეთესო დრო - 3.25,289. თუმცა ამ ყველაფერს მედლის მეორე მხარეც ჰქონდა: ფესლერი, ლოტერერი და ტრელუიე უფრო ხშირად შედიოდნენ პიტსტოპზე, ვიდრე "პეჟოს" ლიდერები - ბურდე, პაჟენო და ლამი - 31 გაჩერება 28-ის წინააღმდეგ. მაგრამ რბოლის საბოლოო შედეგებს თუ გადავხედავთ, "აუდის" ტაქტიკამ ასი პროცენტით გაამართლა.</p><p>ფინიშამდე ბოლო ორი საათის განმავლობაში ლოტერერს უკვე აღარ შეეძლო მანქანის ზღვარზე ტარება, თუმცა მისი მდევარი პაჟენოც არ გახლავთ რობოტი... "პეჟოს" სანუგეშოდ ის დარჩა, რომ მაღალი სტაბილურობა აჩვენა და ფინიშამდე სამივე ეკიპაჟი (მეორე, მესამე და მეოთხე ადგილები) მიიყვანა, არადა, "ლე მანის" რბოლის არსი სწორედ ამაში მდგომარეობს.</p><p><strong>საბოლოო შედეგი</p><p></strong>1. ფესლერი/ლოტერერი/ტრელუიე (Audi R18 TDI) - 355 წრე</p><p>2. ბურდე/პაჟენო/ლამი (Peugeot 908) - +13,854</p><p>3. სარაზენი/მონტანი/მინასიანი (Peugeot 908) - +2 წრე</p><p>4. დევიდსონი/ჟენე/ვიურცი (Peugeot 908) - +4 წრე</p><p>5. ლაპიერი/დიუვალი/პანისი (Peugeot 908 HDI-FAP) - +16 წრე</p><p>6. პროსტი/იანი/ბლეკემოლენი (Lola B 10/60 Coupe-Toyota) - +17 წრე</p>
ავტოსპორტი: ფერნანდო ალონსოს 305 ათასი გამოვარდნისთვის
ფერნანდო ალონსომ ინდი 500 ვერ დაასრულა
მოტოგრანპრი: როსიმ დებიუტანტთან წააგო
არისაბალაგა შეიძლება ფაბრეგასის გუნდში გადაბარგდეს
დუდუ დადიანის მემორიალზე ნახევარფინალისტები დაწყვილდნენ
გოჩოლეიშვილის კარგი მატჩი - "ჰამბურგი" "უნიონს" ფრედ ეთამაშა
[VIDEO] დრამა "სენტ ჯეიმს პარკზე" - "არსენალმა "ნიუკასლს" ბოლო 10 წუთში თამაში შემოუტრიალა
U17 | საქართველო 3:0 ლიეტუვა
წიტაიშვილი და აბუაშვილი შეცვლაზე და "მეცის" ფრე "ჰავრთან"
GEO TEAM: ლევან კორღალიძე "იბერია 1999"-ს მეოთხედ ჩაუდგება სათავეში
იური ტაბატაძე შეცვალეს - "კადისი" "სეუტასთან" ფრეს დასჯერდა
ლოჩოშვილმა ტრავმა მიიღო - "ნიურნბერგი" სახლში "ჰერტასთან" განადგურდა
გოგლიჩიძე ისევ არ ათამაშეს - "უდინეზე" დამარცხდა
"დარწმუნებული ვარ, სიტუაციის შეცვლა შემიძლია" - ამორიმი "ბრენტფორდთან" მარცხის შემდეგ
"რეალს" გიულერის თაობაზე ორი კლუბი დაუკავშირდა - "სამეფო კლუბმა" გადაწყვეტილება მიიღო
"ვესტ ჰემმა" პოტერი გაათავისუფლა - "ჩაქუჩები" ეშპირიტუ სანტუმ ჩაიბარა
"რეალს" ენდრიკის იჯარით გაშვება უნდა, ბრაზილიელი წასვლის წინააღმდეგია
"დიდებული მწვრთნელია, მაგრამ ფერგიუსონამდე და ანჩელოტიმდე ბევრი უკლია" - ხაბიბმა გვარდიოლაზე ისაუბრა
[VIDEO] სათადარიგოთა სკამიდან შევიდა და ყველაზე შედეგიანი იყო - შერმადინის მაგარი მატჩი "რეალთან"
ფრე ქუთაისში... და "თელავის" მოგება "გაგრასთან"
ლუის ენრიკემ კვარაცხელიას ტრავმაზე კომენტარი გააკეთა
[VIDEO] ლომინაძე და ქოჩორაშვილი შეცვლაზე შევიდნენ - "სპორტინგმა" "ნაპოლიმდე" "ეშტორილს" სძლია
"ამ ორი ფეხბურთელის წყალობით, "ბარსელონა" მომდევნო 10-15 წელი ჩემპიონთა ლიგის მოგების მთავარი ფავორიტი იქნება" - დეულოფეუ