კატალონიური გაზეთის Sport-ის ინფორმაციით, კლუბის ხელმძღვანელობამ, ხსენებული ფაქტორები გაითვალისწინა და აპირებს სპონსორთან კონტრაქტის საკითხი განიხილოს, რომლის სახელიც, პირველად კლუბის ისტორიაში, მის ფორმაზე გამოჩნდება.
როგორც გამოცემა იუწყება, კლუბი რეკლამის განთავსების სამ საშუალებას განიხილავს. პირველი - სპონსორის სახელი მაისურის წინა მხარეს დაეწეროს, როგორც ამას კლუბების უმრავლესობა აკეთებს. ეს კლუბისთვის ფინანსური თვალსაზრისით
მეორე ვარიანტი რეკლამის ზურგზე, სათამაშო ნომრის ქვეშ განთავსებაა, რაც რეკლამის შემკვეთს გაცილებით იაფი დაუჯდება. დაბოლოს, არსებობს ვარიანტი, რომ რეკლამა "ბარსას" ფორმის ტრუსებზე განთავსდეს. ამ შემთხვევაში კლუბი 6-დან 12 მილიონამდე ევროს მიიღებს.