აჭარის ფინანსთა და ეკონომიკის მინისტრმა დავით ბალაძემ საზოგადოებას, კომპანიის ხელმძღვანელებთან ერთად, სტადიონის პროექტის დეტალები წარუდგინა.
"ჩვენ მივეცით პირობა საზოგადოებას, რომ ქალაქს თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი საფეხბურთო სტადიონი ექნებოდა და მოხარული ვარ, რომ დღეს ამ მიმართულებით უკვე კონკრეტული ნაბიჯი იდგმება.
ბოლო პერიოდის განმავლობაში არაერთ დაინტერესებულ კომპანიასთან გვქონდა შეხვედრა, რომელთაც ამ მიმართულებით დიდი გამოცდილება აქვთ. განვიხილეთ როგორც წინა კონკურსში მონაწილე, ასევე სრულიად ახალი კომპანიების მიერ
ჩვენი მიზანია მაქსიმალურად მოკლე დროში მოხდეს მშენებლობის დაწყება და ის წარიმართოს საერთაშორისო სტანდარებით. კომპანიამ გაითვალისწინა ეს ერთ-ერთი ძირითადი მოთხოვნა და ჩვენი გათვლით, აპრილის თვეში დაიწყება მშენებლობა და დაახლოებით 2016 წლის ბოლოსთვის სტადიონის საძირკველი უკვე დასრულებული იქნება. სტადიონი დაახლოებით 2018 წლის ბოლოს აშენდება.
პროექტი, რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფაქტორის გათვალისწინებით შეირჩა. ერთ-ერთი ძირითადი კრიტერიუმი იყო კომპანიის მრავალწლიანი გამოცდილება ამ მიმართულებით, პროექტის ღირებულება და ბუნებრივია ვიზუალური მხარე. კომპანიას 22 სტადიონი და 17 სპორტული ცენტრი აქვს დაპროექტებული მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში, მათ შორის თურქეთში, ყაზახეთში, კამერუნში და ა.შ
სტადიონი 20 000 მაყურებელზე იქნება გათვლილი და უეფას სტანდარტებით აშენდება. ასევე მინდა აღვნიშნო, რომ გარდა საფეხბურთო მატჩებისა, სტადიონზე შესაძლებელი იქნება სხვადასხვა მასშტაბური კულტურული ღონისძიების ჩატარება, რაც ტურისტული ქალაქს ახალ დატვირთვას შეძენს. სტადიონის ტრიბუნების ქვედა სივრცეში კომერციული ობიექტები განთავსდება, რაც სამომავლოდ ტერიტორიას განავითარებს და საზოგადოებრივად აქტიურს გახდის", - განაცხადა დავით ბალაძემ.
უეფას სტანდარტების 20 000 მაყურებელზე გათვლილი საფეხბურთო სტადიონი ყოფილი მანქანათმშენებლის ტერიტორიაზე, 8 ჰექტარზე განთავსდება. სტადიონის მშენებლობისთვის უკვე გამოყოფილია 12 984 000 მლნ ლარი, რომელიც საპროექტო დოკუმენტაციის მომზადებას და პირველი ეტაპის სამუშაოებს მოხმარდება.
პროექტირების დასრულების შემდეგ, სამშენებლო სამუშაოების მწარმოებელი კომპანია ელექტრონული ტენდერის საშუალებით გამოვლინდება.
სტადიონის შენობის ფასადი ქართული ეროვნული ცეკვა ხორუმის კონცეფციაზეა აგებული. შენობის ირგვლივ მწყობრად ჩალაგებული კონსტრუქციები ჰარმონიულად მოძრავ მოცეკვავეებს იმეორებს. სტადიონის ტრიბუნები გადახურული იქნება. იმის გათვალისწინებით თუ რა ტიპის შეხვედრა ჩატარდება, სტადიონის შენობა ღამით რამდენიმე ტიპის დიზაინით განათდება. შენობა საქართველოს, აჭარის და ბათუმის დინამოს დროშის, ასევე საქართველოსა და აჭარის გერბის ფერების მიხედვით განათდება.
სტადიონს რამდენიმე შესასვლელი ექნება: ავტობუსების, მოთამაშეების, VIP და მედიის. ტერიტორიაზე 1000-ზე მეტ მანქანაზე გათვლილი პარკინგი მოეწყობა.
სტადიონის პროექტის პრეზენტაციას ქალაქ ბათუმის მერი გიორგი ერმაკოვი, ბათუმის "დინამოს" პრეზიდენტი ოთარ ფედიჩკინი, კომპანიის მფლობელი ბაჰადირ კული და სხვა დაინტერესებული პირები ესწრებოდნენ.
54 ათასიანი ტრიბუნებიც ძალიან ცოტა იქნება ნაკრებისთვის!
–თუ სერიოზულად(აბა ამ ხელისუფლებებმა გაგვხადეს სარკასტულები)მართლაც მომწონს მაკეტი და იმ სარბენბილიკებიან ე.წ.ოლიმპიურს ნამდვილად ჯობია!მაგრამ,20ათასიანი სტადიონი ბათუმისთვის ჩემი აზრით აშკარად დიდია.მგონია ,რომ ბათუმში დინამოს თამაშებზე საშუალო დასწრება ალბათ 5–7 ათასი საშუალოდ და ბათუმის სტადიონის პირველ რიგში სწორედ ბათუმის,,დინამოსთვის,,უნდა აშენდეს!სტადიონის ტევადობაც საშუალო დასწრებაზე 25–30%–ით მეტი უნდა იყოს,რომ მუდამ იყოს ანშლაგთან ახლოს ასოციაცია!თუ სტადიონზე არ იქნება ასოციაცია მაქსიმალური მაყურებლის დასწრების,რაც არ უნდა მაღალი დონის მატჩი შედგეს,მაინც არ იქნება საფეხბურთო ატმოსფერო და თვით ფეხბურთიც თავის ხიბლს დაკარგავს!მაგალითისთვის თუნდაც ქუთაისის საკალათბურთო პატარა დარბაზიც შეიძლება,სადაც ჩვენი ეროვნული საკმაოდ დაბალი დონის საკალათბურთო ჩემპიონატის მატჩზე შესანიშნავი სპორტული ატმოსფერო იქმნება!რომ იყოს დიდი დარბაზი ,მაშინ კალათბურთი თუნდაც მაღალი დონის დარბაზის,ტრიბუნების სიცარიელეში ,,ჩაიკარგებოდა