Daily Mail-მა საფეხბურთო კლუბების ყველაზე უგემოვნო ლოგოტიპების ათეული შეადგინა

AutoSharing Option
ინგლისურმა ტაბლოიდმა Daily Mail-მა მსოფლიოს საფეხბურთო კლუბების ყველაზე უგემოვნო ლოგოტიპების ათეული შეადგინა.

ჩამონათვალში მოხვდნენ იტალიური "ნაპოლი" ("ზედმეტად მინიმალისტური"), გერმანული "ვოლფსბურგი" ("მოდერნიზაციის მორიგი მსხვერპლი") და "ჰამბურგი" ("ყველაზე ცუდი ჩვენს რეიტინგში"), ფრანგული "ვალანსიენი" ("ჩიტის წაგრძელებულმა კისერმა წითელი ფონი დაამახინჯა"), არგენტინული "ნიუელს ოლდ ბოიზი" (ზედმეტად მოსაწყენი და მარტივი"), პორტუგალიური "პასუშა" ("მოძველებული, ულამაზო, უბრალოდ სამარცხვინო"), ჩეხური "ბოგემიანსი" ("მწვანე კენგური უჩვეულო გვგონია ცენტრალური ევროპის გუნდისთვის"), ამერიკული "ნიუ იორკ რედ ბულზი" ("კლუბის სიმბოლოს ნახვა ნებისმიერ სუპერმაკეტში შეგხვდება"), ავსტრალიური "მელბურნ ვიკტორი" ("ძალიან უბრალოა და მყისიერად გავიწყდება") და
ერთადერი კლუბი პოსტსაბჭოთა სივრციდან - სანკტ-პეტერბურგის "ზენიტი".

რუსული კლუბის განახლებულ ლოგოს გამოცემა ასე აფასებს: "ძველ ლოგოტიპზე მთელი ისტორია იკითხებოდა, ახალი კი - უბრალოდ, კლუბის სახელწოდებაა, რუსულად დაწერილი".
მკითხველის კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა.

ასევე დაგაინტერესებთ
სიახლეები პოპულარული