<p>ფორმულა 1-ში გარდაქმნები იწყება <br> ლეგენდარულ ავსტრიელ პილოტს ნიკი ლაუდას მიაჩნია, რომ ყველაზე პრესტიჟულ საავტომობილო სერიაში საქმეები უკეთესობისკენ მიდის.</p><p>ბოლო დროს, სამეფო რბოლებს ბევრი კრიტიკა შეხვდა, მაგრამ "მერსედესის" არააღმასრულებელი დირექტორის თქმით, მაღალი სატელევიზიო რეიტინგები მაყურებლის მხრიდან ინტერესის გაზრდაზე მეტყველებს.</p><p>"წელს, რეიტინგები საგრძნობლად გაიზარდა, განსაკუთრებით მელბურნის რბოლის შემდეგ, - ამბობს გაზეთ Welt am Sonntag-თვის მიცემულ ინტერვიუში ლაუდა. - ეს დადებითი ტენდენციაა".</p><p>მაგრამ ეს ჯერ არ ნიშნავს იმას, რომ კრიტიკას წერტილი დაესვა, რადგან ამ დროისთვის ფორმულა 1-ში მუშაობენ გეგმაზე, რომლის მიხედვითაც რადიკალურად უნდა გაიზარდოს ავტომობილების სიჩქარე 2017 წლისთვის.</p><p>"ფანტასტიკურია, რომ უკვე აგვისტოში, ბელგიის გრანპრიზე პირველი ცვლილებები იგეგმება", - დაამატა ავსტრიელმა.</p><p>გუნდებმა უკვე მიიღეს ინფორმაცია წესების ცვლილებების შესახებ. გარდაქმნა მიმართულია პილოტების მხრიდან შასის სრული კონტროლის დაბრუნებაზე.</p><p>"რბოლის წინ გასახურებელ წრეზე პილოტის კომუნაკაცია ბოქსებთან მინიმალური იქნება, - ხსნის ლაუდა. - იდეა იმაში მდგომარეობს, რომ ყოველ პილოტს ისევ დამოუკიდებელი პასუხისმგებლობა ჰქონდეს მანქანაზე.</p><p>ამასთან, პილოტის როლი გარეშე მანიპულაციების და ჩარევის გარეშე გასაგები უნდა იყოს აუდიტორიისთვის".</p><p>2017 წლამდე შეიძლება იყოს სხვა ცვლილებებიც.</p><p>"2017 წელს მივიღებთ ფორმულა 1-ის სრულიად ახალ ავტომობილს. და თუ რაიმეს გამარტივება და გაუმჯობესება შეიძლება, შევეცდებით ამის გაკეთებას", - განაცხადა ლეგენდარულმა პილოტმა.</p><p>ერთ-ერთი გაუმჯობესება შეიძლება იყოს ძრავების ღირებულების შემცირება არასაქარხნო გუნდებისთვის, მაგრამ "მერსედესმა" და "ფერარიმ" ერთხმად გამოაცხადეს, რომ ჯერჯერობით მზად არ არიან ასეთი ცვლილებებისთვის.</p><p>"ჩვენ მხარი უნდა დავუჭიროთ იმათ, ვისაც არასაკმარიასი ფული აქვს. მათთვის ხელმისაწვდომი უნდა იყოს უფრო იაფი ძრავები, - მიაჩნია "მერსედესის" დირექტორს. - დღეს კომპანიაში მიდის ამ საკითხის აქტიური განხილვა. ჩვენ სხვებზე ნაკლებად არ გვინდა, რომ ფორმულა 1 საინტერესო გახდეს".</p><p>ინტერვიუს ბოლოს, ნიკი ლაუდამ გაამჟღავნა საკუთარი იდეა - როგორ ამაღლდეს რბოლების სანახაობრივი მხარე.</p><p>"უნდა დავრთოთ ნება პილოტებს, პიტლეინზე 150 კმ/სთ სიჩქარით იმოძრაონ, - თქვა მან - მონაკოსა და სინგაპურის გამოკლებით, ეს არის ფართო მონაკვეთი, თითქმის ტრასა.</p><p>აუცილებელია, რომ ფორმულა 1 უფრო მომხიბვლელი, სწრაფი და მარტივი იყოს, ასე რომ, კიდევ ბევრი რამ არის გასათვალისწინებელი".</p><p><strong>ყოველდღიური სპორტული გაზეთი "ლელო"</strong></p>
იმედი L-ის მომხმარებელს AI ასისტენტი მოემსახურება
წარმოუდგენელი პატივი - ანტონიო ბანდერასმა ილია თოფურიას პირდაპირ ეთერში უმღერა [VIDEO]
“გავედი ოთახში, არჩევნებიდან რამდენიმე საათში რეკავს ტელეფონი და სააკაშვილი მეუბნება…” - ნემსაძემ სფფ-ის პრეზიდენტობის სკანდალური არჩევნები გაიხსენა
7-კაცა | მაკარსკაში კლოდ სორელის ხსოვნის პატივსაცემად
რეგიონების განვითარების პროექტის ფარგლებში თანამედროვე ტაბლოები თელავისა და ლაგოდეხის დარბაზებმაც მიიღეს
ამაზე უარის თქმა რთული იქნება - "ფენერბაჰჩემ" სანეს ზღაპრული შეთავაზება გაუკეთა
"ტოტენჰემმა" პოსტეკოგლუ დაითხოვა და მის შემცვლელთან მოლაპარაკებებს უკვე აწარმოებს
[VIDEO] დონარუმას პირველ ტაიმში სამი გაუტანეს - იტალია ნორვეგიასთან განადგურდა
კალანდაძის ლიდერობით - საქართველოს ნაკრებმა ლუქსემბურგსაც მოუგო
პსჟ-ს მძიმე დანაკლისი - ესპანეთთან პარიზელთა ორმა ფეხბურთელმა ტრავმა მიიღო
სომხეთის ნაკრები ისევ დიდი ანგარიშით დამარცხდა
ზედიზედ მესამედ - ვახტანგ ახობაძე ევროპის ჩემპიონია!
ისტორიული ოქრო პარაკაიაკის ევროპის ჩემპიონატზე
კიმი შეიძლება იტალიაში დაბრუნდეს
საბო: რა ჯანდაბა უნდოდა შევჩენკოს უკრაინის ფეხბურთის ასოციაციაში?
ანშლაგი ქუთაისში - საქართველო - კაბო-ვერდე | 7 ივნისის განრიგი
უარი "სიტის" - მიქაუტაძის თანაგუნდელის გოლი და საგოლე პასი ესპანეთთან
ევრობასკეტისთვის მოსამზადებელ პერიოდში საქართველოს ნაკრები 6 ამხანაგურ მატჩს გამართავს
საქართველოს რაგბის ეროვნული ნაკრები, სულ რაღაც, ერთ თვეში თბილისში ირლანდიის ნაკრებს ხვდება!
"ვერ ვხვდები, ჩემგან უპატივცემულობა სად დაინახა" - სპალეტიმ აჩერბის უპასუხა
"მბაპე ცენტრფორვარდია და ამ პოზიციაზე თამაშს გააგრძელებს" - დეშამი ესპანეთთან მარცხის შემდეგ
უარი "ალ ჰილალს" - ოსიმენისთვის ბრძოლაში ახალი კლუბი ჩაერთო
დვალიშვილი VS ომალი 2 - დიდ ბრძოლამდე სულ ცოტა დრო რჩება
ფორმულა 1: თასები მანქანის რეცხვის სანაცვლოდ
ფორმულა 1-ის ლეგენდა ნიკი ლაუდა 70 წლის ასაკში გარდაიცვალა
ფორმულა 1: სეზონის რესტარტი ბარსელონაში
ფეტელი - წლის პილოტი, "რედ ბული" - წლის მანქანა
ცუდი ხუმრობა: გერმანულმა ჟურნალმა მიხაელ შუმახერი ნიკი ლაუდას შეადარა
10 ყველაზე საშინელი შემთხვევა ფორმულა 1-ის ისტორიაში