- პრემიერლიგა ძალიან მნიშვნელოვანი პარტნიორია ჩვენთვის, ჩვენ მჭიდროდ ვთანამშრომლობთ, მაგრამ იმაზე საუბარი, რომ ამ უფლებას ვიყიდით, ჯერ ნაადრევია.
- მაგრამ თქვენ არ გამორიცხავთ, რომ ამ უფლებისთვის იბრძოლებთ?
- თავისთავად არ გამოვრიცხავ - თქვა რიდმა.
გასულ წელს Facebook-მა, რომელიც მსოფლიოში ყველაზე პოპულარული სოციალური ქსელია, რეკლამაზე 20 მილიარდი დოლარი იშოვა. პლატფორმის აუდიტორია თვეში 2 მილიარდი მომხმარებელია. ამასთან ერთად, 650
მომზადებულია ESPN-ის მიხედვით