ცნობისთვის, აღნიშნული კომიტეტი 15 წევრისგან შედგება და მისი უმთავრესი ფუნქცია ფიფას აღმასრულებელი კომიტეტისთვის კონკრეტული რეკომენდაციების მიცემა და ამ სფეროში პრიორიტეტების განსაზღვრაა.
მარკეტინგისა და ტელეუფლებების კომიტეტი ფიფასა და მის პარტნიორ მარკეტინგულ და სატელევიზიო კომპანიებს შორის არსებულ ხელშეკრულებებსა და შემდგომ ურთიერთობას არეგულირებს. ფიფას აღმასკომი კი ამ სფეროში გადაწყვეტილებებს სწორედ ამ კომიტეტის რეკომენდაციებზე დაყრდნობით იღებს.
სფფ-ში მიაჩნიათ,
ყოველდღიური სპორტული გაზეთი "ლელო"