სრული იგნორირება - საქართველოს ნაკრები არც "8 ერში" ითამაშებს და ისე ექცევიან, თითქოს კეთროვნები იყვნენ!

AutoSharing Option
საქართველოს მორაგბეთა ნაკრები "8 ერის" ნოემბერ-დეკემბერში ჩასატარებელ ტურნირში მონაწილეობას ვერ მიიღებს.

ამ ინფორმაციას Asie Rugby ავრცელებს და ჯგუფების შემადგენლობასაც ასახელებს.

აღნიშნული ტურნირისთვის "6 ერისთვის" 3 ნაკრების დამატებაზე იყო საუბარი - ფიჯი, იაპონია და საქართველო და საბოლოოდ ჩვენი გუნდი თამაშგარეში დატოვეს. მოკლედ, "ბორჯღალოსნებს" ექსპერიმენტულ ტურნირზე მონაწილეობის უფლებაც კი არ დართეს და ისე ექცევიან, თითქოს კეთროვნები იყვნენ.

გუნდები ორ ჯგუფად დაიყოფიან:

A ჯგუფი: ინგლისი, ირლანდია, უელსი, ფიჯი

B ჯგუფი: საფრანგეთი, შოტლანდია, იაპონია, იტალია

მკითხველის კომენტარები / 76 /
ობიექტურად არც ვარ 8 ერის ღირსი, შედარებაც არ შეიძლება იაპონია ჩვენზე იმდენად ჩლიერია, ფიჯიმ კიდე ამ მსოფლიოზე გვათრია და აბა რას ელოდებოდით ერთი.
gaga
27 ივლისი 2020 23:20
5
იაპონიის ნაკრებში რამდენი უცხოტომელი უცხოტომელი თამაშობს ხომ არ მომაგონებთ?...ეგრე ჩვენც მოგვცა 2-3 ახალზელანდიელი ხაზში და მერე ვნახოთ იაპონიას რას უზავენ. საკუთარი როგორ არ გაიზარდა აქამდე ეს მიკვირს. ვიცით რაშიც გვიჭირს და იმასაც თავი ვერ მოვაბით. ბავშვობიდან უნდა შეითვისონ ანბანი სწორად და მერე "მიაწექის" იმედზე კი არ ვიქნებით, არამედ ლამაზი თამაში გამოუვათ. ჯაჯგურში კი ვართ მაგრები, მაგრამ შეგვისწავლეს, ყველა თავისებური გეგმით გვებრძვის და ლამის გვაჯობეს...მათ ისწავლეს როგორ მოგვერიონ და ჩვენ?...ბევრი ჰეიგს აბრალებს. ჩამოყალიბებულ მორაგბეს ვერ ჩამოუყალიბებ იმას, რაც ბავშვობაში და ჭაბუკობაში ვერ ასწავლეს. ჰეიგმა რაც აითვისეს ასწავლა და ნაკრებსაც დაეტყო, ეპიზოდებში საუცხოო რაგბისაც აჩვენებდნენ. სწორედ ესაა, რომ ბობოლებს მსგავსი თამაშში ათეულამდე გამოსდით, ჩვენებს კი მაქსიმომ ორჯერ. ბაბუაჩემი იტყოდა "კლასი ბიძია კლასი". რაგბის სკოლებში მორაგბეებს ბავშვობის ასაკიდან ახალზელანდიელი ან სამხრეთაფრიკელი მწვრთნელები რომ ჰყავდნენ ცოტა ხანში ჯეჯილიც აყვავდება და მალე ნაყოფსაც გამოიღებს. სულ არაა საჭირო ცნობილი სპეციალისტები. ვეტერანი მორაგბეებიც მშვენივრად გაუძღვებიან. ძნელია პოვნა? რა სცადეს უკვე? დროს ნუ ვკარგავთ და სულ "დაგვჩაგრეს" კომპლექსი ნუ გვაქვს...
emigranti
28 ივლისი 2020 01:57
2
გაგა, ამ ლოგიკით იტალიის ადგილი "8" ერში არაა. ისეთ დღეში ჩააგდებენ ამ ტურნირზე, პარისეს ცრემლებიც არ უშველით!
დიმა
28 ივლისი 2020 10:19
3
ყველანაირად მესმის თქვენი გულისწყრომა და ერთი პერიოდი მეც ეგრე ვიყავი, მაგრამ დღეს ვდგავართ სამწუხარო რეალობის წინაშე - საქართველოს ნაკრები 6 ერის (4 ერზე საერთოდ არც შეიძლება იყოს საუბარი) ან სხვა რაიმე მსგავს ტურნირზე სათამაშოდ სპორტულ და კომერციულ კრიტერიუმებს ვერ აკმაყოფილებს. ერთადერთი ვარიანტია ფიჯის და იაპონიის მსგავს გუნდებს მუდმივად ვეთამაშოთ, მაგრამ ტერიტორიულად ძალიან შორს ვართ და ამის პრაქტიკული ვარიანტი ნაკლებია. გარდა ამისა, ნაკრებში გარდამავალი პერიოდია, მიდის თაობათა ცვლა და ამას სჭირდება გარკვეული დრო. რაც არ უნდა ვებრძოლოთ მსოფლიო რაგბის თუ სხვა ორგანიზაციებს, თუ ჩვენ ტიერ 1 ის დონის გუნდებს სათამაშო დონით (განსაკუთრებით უკანა ხაზის თამაშით) სათანადოდ არ გავუთანაბრდით, იქამდე ჩვენი პრეტენზიები მსოფლიო რაგბისთვის მომიტევეთ და კატის ჩხავილის ტოლფასი იქნება. ამიტომ სრულიად მოსალოდნელი და ლოგიკური მეჩვენება ეს გადაწყვეტილება.
: )))))))
27 ივლისი 2020 22:47
2
ჩვენ რომ გვინდა 8 გუნდში მონაწილეობა, რაღაც საფუძველი ხომ უნდა იყოს. 6 ერი ისედაც ცნობილია და ხელუხლებელია. დანარჩენი 3 გუნდიდან რეიტინგშიც ორივე გვისწრებს, თანაც ორივესთან, იაპონიასთანაც და ფიჯისთანაც ბოლო თამაშებში უშანსოდ, დიდი ანგარიშით დავმარცხდით. იაპონიასთან ხომ საერთოდ, ქულაც ვერ ავიღეთ. აბა, მხოლოდ "გვინდა"-ს ძახილით რატომ უნდა დაგვაყენონ იმ გუნდებზე წინ, ვისთანაც ყოველმხრივ უარყოფითი მაჩვენებლები გვაქვს?!
მამუკა
28 ივლისი 2020 12:26
7
ობიექტურობა თუ გინდათ სწორი გადაწყვეტილებაა, ფიჯიც და იაპონიაც ზუსტად ერთი თავით მაღლაა ჩვენზე, უფრო მეტის ორივე ეს გუნდი იტალიას გადაიხევს. იტალიის ნაცვლად რო ჩვენ ვიყოთ ხო ესეც ზღაპარია სტატისტიკის მიხედვით მაგრამ იმაზე ობიექტური ვიდრე ფიჯიზე და იაპონიაზე წინ დავეყენებინეტ.
PS. იაპონია იქ არავიზე ნაკლები არარის და დიდი ალბათობით გაამწარებს ბევრს
ემირ
28 ივლისი 2020 00:28
2
ემირ, მოდი ერთი წუთით წარმოიდგინე, დაგვიშვეს "8" ერში (თუნდაც 1 სეზონით) და ჯგუფში 1 თამაში მოვიგეთ (წელიწადში ერთხელ ცოცხიც ისვრისო). საქართველოს ამ 1 წარმატებული თამაშის გამო მთელი "სისტემა" ენგრევათ და არგუმენტი არ რჩებათ "აპარტეიდის" გასამართლებლად.
ყველაფერი ნათელია, მეტი ფული და ძლიერი სპეციალისტები ქართულ საბავშვო რაგბში და 8-10 წელიწადში სხვა დონეზე ვიქნებით!
დიმა
28 ივლისი 2020 10:15
2
რატომ გვგონია, რომ იაპონიასა და ფიჯიზე უფრა მიმზიდველია საქართველო გინდ სპორტული და გინდაც კომერციული მხრივ? მოეშვით ილუზიებს. რეალობას გაუსწორეთ თვალი. ჯერ ჩვენ ჩამოვრჩებით.
გენა
27 ივლისი 2020 23:01
5
ვინმე მართლა ფიქრობს, რომ ცცვენი ნაკრები იაპონიას ან ფიჯის ჯობნის? ან მათზე უკეთესი და მეტი გულშემატკივარი ყავს საქართველოს ნაკრებს? მიუხედავად იმისა, რომ გული ძალიან დამწყდა მიმაჩნია, რომ ობიექტური გადაწყვეტილებააა...
კკკ
28 ივლისი 2020 12:01
6
როგორც არ უნდა გვწყდებოდეს გული მეც გეთანხმები ობიექტურები უნდა ვიყოთ და გავაგრძელოდ წინსვლა და დაველოდოთ ჩვენ შანსსს
beqnuma
28 ივლისი 2020 13:07
0
ეს ყველაფერ წინა მსოფლიოზე ცუდი გამოსვლით გამოისახა და ჰეიგის ჯიუტობის ბრალია რომ სწორად ვერ შეარჩია გუნდი. თუ შეხედავთ მისი ბოლო ორი წლის თამაშებს, შერკინებაც ვეღარ იდგა დონეზე და პირველ თუ მეორე ტაიმში. უკანა ხაზზე ხომ ლაპარაკი ზედმეტია სულ კაცნაკლულებივიოთ ირჯებოდნენ დაცვაში, რამდენი ბურთიც შიგნით შეგვიტრიალეს ყველა დამკაში გაუშვეს. შეტევაზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია ერთი ორი გარღვევის გარდა სულ ბრტყლად იდგნენ და არც რამე დამუშავებული კომბინაციის ეტყობოდათ რამე. თამაშობრივ იპროვიზაციაზე ხომ სულ ზღაპარია ფიქრი.
Niko
27 ივლისი 2020 22:12
1
ჩვენი ხაზის მოთამაშეების დონე ძალიან დაეცა და სწორედ ეგ იყო დაცვაში სუსტი თამაშის ბრალიც. ვინც ჰყავდათ, ეგ არის დღესაც მაქსიმუმი. სამწუხაროდ, თავს ზემოთ ძალა არ არის.
????
27 ივლისი 2020 22:28
1
აუ, ამან სულ გადაუსვა ხაზი ნაკრებს, 6 ერში კი არა და აქაც არ უნდა თამაშობდნენ სადაც არიან ;))
ტიპი
27 ივლისი 2020 22:17
3
ბოლო თამაში იაპონიასთან სასტიკად დავმარცხდით, ასევე თითქმის უშანსოდ ვიყავით ფიჯისთან ბოლო თამაშშიც, ასე რომ მიუხედავად ჩვენი დიდი სურვილისა ვერ ვჯობნით და ეს სამწუხარო ფაქტია. თუმცა ხელები არ უნდა ჩამოვუშვათ და ყურები არ უნდა ჩამოვყაროთ, კარგი თაობები გვეზრდება, ადგილობრივი ფრენჩაიზი უნდა შეიქმნას, დიდ10-ში მეტი რეგიონალურ-ადგილობრივი გუნდები უნდა ჩაერთონ, (მაგ. თუნდაც ,,არმაზი" მარნეულის გუნდი მხოლოდ ცხრილშია, ადგილობრივი აზერბაიჯანული მოსახლეობაც უნდა ჩავრტათ) კონკურენცია უნდა გაიზარდოს, მსოფლიო რაგბს მეტი მარალი დონის ტესტი უნდა მოვთხოვოთ, სხვა მაღალი რანგის ტურნირების გამართვაზე ვიმუშაოთ.
იტალიელებს რომ ვედრებით, გვავიწყდება როგორი ბრძოლით მოიპოვეს მე-6 ერიდ ადგილი, მათ ამისათვის პირველი დონის ნაკრებები დაამარცხეს, თან არაერთხელ! ჩვენ ჯერ რომელი პირველი დონის ნაკრები დავამარცხეთ? აბა შემახსენეთ! ასე რომ უნდა ვიბრძოლოთ და ფედერაციამ კი იმუშაოს სწორი მიმართულებით.
bs
27 ივლისი 2020 22:04
2
ქართველს.რამდენიმე ათას ქართველ მორაგბეში მხოლოდ ეგ დაინახე?1989 წლის 9 აპრილის ღამეზეც გაიკითხეთ მაშინ,რამდენი ადამიანი გადაარჩინეს მორაგბეებმა,ნიჩბებით ჩეხვას,ხალხს გასაქცევი გაუხსნეს,ჯარის დარტყმა თავის თავზე მიიღეს და ერთი მათგანი,თვითონ დაიღუპა.არც ერთ რაგბისტს,არასოდეს მოუყოლია ამაზე და მხოლოდ გადარჩენილი ხალხის ნაამბობიდან გავიგეთ მათი გმირობის ამბავი.თანაც, ჯერ კიდევ ბოლომდე გასარკვევია,უშუალოდ ვინ მოკლა და არც ყველა იქ მყოფთაგანი იყო მორაგბე.ყველა მკვლელიც რომ მორაგბე იყოს,თუნდაც ეგ,მთელი რაგბის სამყაროს დამნაშავეობას ნიშნავს?ამ სულგაყიდულმა მედიამ,რომ დამოუკიდებლად აზროვნების საშუალება თითქმის ბოლომდე შეგიზღუდათ და ზვავად მოყრილი უარყოფითი ხასიათის ცრუ თუ მართალი ინფორმაციის საშუალებით,ანალიზისათვის დროს აღარ გიტოვებთ და კომპიუტერივით,თქვენც ჭედავთ,ამას მაინც ხვდებით?
სოსო
28 ივლისი 2020 10:30
0
და ვინ გვეზრდება კაი თაობები შაქარაშვილს მოსაკლავად რომ მისდევდნენ? ეეეჰ მეგობარო მეგობარო...
ქართველი
28 ივლისი 2020 02:45
8
ყველა გამოხმაურება
სწორი გადაწყვეტილება იყო და ეს ბოლო მსოფლიო ჩემპიონატის გამოძახილი ეხო იყო.
სხვაფრივ კიდევ ერთს დავუმატებდი, ჩვენ ვერ ვართ 100%-ანი დაჯერებულნი, რომ რუმინეთს, პორტუგალიას, ესპანეთს და რუსეთს გასვლაზე მოვუგებთ და როცა ვიგებთ , ისევ პროვინციელებივით გვიხარია...
აი იაპონია და ფიჯი, ჩვენს ახლანდელ ქვეჯგუფში რომ იყვნენ, ჩვენ მე-3 ადგილისთვის გვექნებოდა ბრძოლა, რომელიც ყველაზე სუსტი ქვეჯგუფია, მსოფლიო რაგბის ქვეჯგუფებს შორის.
გთხოვთ საღი თვალით შევხედოთ ყველაფერს და დაველოდოთ ჩვენებური რაგბის განვითარებას იმ დონეზე, როცა შეგვეძლება იტალიის ნაკრების დამარცხება გასვლაზე, თუგინდ სენსაციურ დონეზე.
ავაზა
27 ივლისი 2020 21:56
6
აქ ამასწინათ ვირაცამ დაწერა პრინციპული უარი ვთქვათ რუსეთთან თამაშზეო.. რატომ მარტო რუსეთთან?

ემოციების გარეშე რომ დავფიქრდეთ:

სიტუაციაა ისეთი რომ მსოფლიო რაგბის ფედერაცია არც არაფერს წყვეტს და არც არაფერში გვარგია. წელიწადში 1 ამხანაგურს თუ გვაღირსებენ ხოლმე.

ასევე ვხედავთ, რომ დიდი გუნდები დამოუკიდებელ გადაწყვეტილებებს იღებენ.

ისე გამოდის, რომ ჩვენ ვჭირდებით, რათა ესპანეთმა, რუსეთმა და სხვებმა დონე აიმაღლონ და ჩვენ კი საშუალებას არ გვაძლევენ "გავიზარდოთ" და უმოტივაციოდ გვტოვებენ ფაქტიურად.

აქედან გამომდინარე საინტერესო იქნებოდა ჩვენი ნაკრების პროტესტი ევროპის ერთა თასის მიმართ. ვიცით რომ ახლაგაზრდულ ევროპულში არც ერთი სერიოზული ნაკერები მონაწილეობას აღარ იღებს ამის გამო მათ არავინ სჯის.

ვთქვათ უარი ევროპის ერთა თასზე, რომელსაც პრესტიჟიც აღარ აქვს და არც გამოცდილება და მთელი ძალები და ფინანსები მივმართოთ რომელიმე პრანჩაიისზე.

ეს ჩვენც წაგვადგებოდა წინსვლაში და მსოფლიო რაგბის ბობოლებსაც დააფიქრებდათ, მითუმეტეს თუ რუმინეთსაც გავიყოლებთ თან.

რას იზამს ევროპის ერთა თასი ჩვენსა და რუმინეთის გარეშე? შეარგოს ღმერთმა ბელგიას, გერმანიასა და ესპანეთის ფრანგი ემიგრანტების ნაკრებს.

მესმის ზოგი იტყვის. ეპანეთს და რუმინეთს ძლივს ვუგებთო, მაგრამ მაგას არ აქვს მნიშვნელობა რადგან უმოტივაციო ნაკრებით მაშინ ვუგებთ როცა გავისწორდება და დროა ცოტა თავმოყვარეობა ვიქონიოთ უკვე იმ სიტუაციაში როცა ყველა სხვა ნაკრები მარტო თავის თავზე ფიქრობს და არა საერთო რაგბიზე.
უარი ევროპის ერთა თასს
28 ივლისი 2020 14:47
2
მართლა საინტერესო მოსაზრებაა.... სულაც ერთობლივი საკლუბო ჩემპიონატი ჩავტაროთ ჩვენდა რუმინეთმა და წელიწადში 3-4 ჯერ შევხვდეთ, მ.შ. ა და 21 წლამდელთა ნაკრებებითაც...
აშკარაა, დაგვცინიან და რუმინეთთან ერთად უნდა ხმა ამოვიღოთ. მ.შ. კუნძულელებთან ერთად გავაკეთოთ რაიმე ყოველწლიური ტურნირი (სანკარებოც და საკლუბოც). ფინანსებზე თუ იქნება წვდომა, ბევრი რამის გაკეთება შეიძლება
დავითი
28 ივლისი 2020 15:12
0
აბსოლულტურად გეთანხმებით, ძალიან საინტერესო მოსაზრებაა და ჩვენი მხრიდან მეტი თანადგომა სჭირდება მის განსახორციელებლად. დარწმუნებული ვარ მსოფლიო რაგბის ბოსები ჩვენი ასეთი დემარშის შემდეგ უფრო სერიოზულად დაფიქრდებიან და რაიმე ახალ ფორმატს შექმნიან რათა ის ჯურღმული შეივსოს სადაც პირველი დონის ნაკრებებსა და ჩვენს შორის არსებობს. იქნებ შეიქმნას ინტერკონტინენტალური ლიგა, სადაც ჩვენ ნაკრებთან ერთად იაპონიის, ამერიკის, კანადის, რუმინეთისა და კუნძულელთა ნაკრებები შევლენ. ამას უნდა მივაღწიოთ როგორმე და თუ იქ ვიპირველეთ მერე ყველაფერი თავისთავად მოხდება. მთავარია ბავშვთა რაგბიში დაიწყოს ცვლილებები და მათ სწორად განვითარებას მივხედოთ.
emigranti
01 აგვისტო 2020 14:32
0
გააკეთეთ გამოხმაურება
X
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.

ასევე დაგაინტერესებთ
სიახლეები პოპულარული