79 წლის იტალიელი იმედოვნებს, რომ სპონსორების წყალობთ "როსონერი" შეძლებს, სატრანსფერო ბაზარზე კონკურენცია ევროპის წამყვან კლუბებს გაუწიოს.
"მან ძალიან საინტერესო გეგმა შემომთავაზა რესტორნებთან, საფეხბურთო სკოლებსა და მერჩანდაიზინგთან დაკავშირებით. ამ სტრატეგიას შეუძლია კლუბს ყოველწლიურად 100 მლნ ევრო მოუტანოს ჩინეთიდან და კიდევ ცხრა აზიური ქვეყნიდან.
ჩვენთვის მნიშვნელოვანია ბრენდის კომერციალიზაცია, რათა კონკურენცია გავუწიოთ იმ კლუბებს, რომლებსაც "მენავთობეებისგან" დიდი ეკონომიკური რესურსი აქვთ", - აქვეყნებს ბერლუსკონის ნათქვამს