"კენჭისყრის დადებითი შედეგის შემთხვევაში, საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტი უფლებას მისცემს სპორტსმენებს, გამოიყენონ არაოლიმპიური რეკლამა თამაშების მსვლელობის დროს, რაც ადრე აკრძალული იყო", - ამბობს საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტის კომუნიკაციების განყოფილების დირექტორი მარკ ადამსი.
ოლიმპიურ ქარტიაში შესაბამისი ცვლილება უნდა მოიწონონ კუალა ლუმპურში საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტის სესიაზე, რომელიც ამა წლის ივლისში გაიმართება. პირად სპონსორებზე რეკლამის აკრძალვას ბევრი
(იბეჭდება მცირე ცვლილებით)
ყოველდღიური სპორტული გაზეთი "ლელო"