რიოს ოლიმპიადაზე, შესაძლოა, სპორტსმენებს სპონსორთა რეკლამირების ნება დართონ

AutoSharing Option
2016 წლის ზაფხულის ოლიმპიადა, შესაძლოა, გახდეს პირველი ისტორიაში, რომელშიც სპორტსმენებს ნებას დართავენ, რეკლამა გაუწიონ პერსონალურ სპონსორებს. ასეთია საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტის აღმასკომის სხდომის პირველი დღის შედეგი, რომელიც რიო-დე-ჟანეიროში მიმდინარეობს.

"კენჭისყრის დადებითი შედეგის შემთხვევაში, საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტი უფლებას მისცემს სპორტსმენებს, გამოიყენონ არაოლიმპიური რეკლამა თამაშების მსვლელობის დროს, რაც ადრე აკრძალული იყო", - ამბობს საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტის კომუნიკაციების განყოფილების დირექტორი მარკ ადამსი.

ოლიმპიურ ქარტიაში შესაბამისი ცვლილება უნდა მოიწონონ კუალა ლუმპურში საერთაშორისო ოლიმპიური კომიტეტის სესიაზე, რომელიც ამა წლის ივლისში გაიმართება. პირად სპონსორებზე რეკლამის აკრძალვას ბევრი
სპორტსმენი აქტიურად აკრიტიკებდა ლონდონის თამაშების დროს.

(იბეჭდება მცირე ცვლილებით)
ყოველდღიური სპორტული გაზეთი "ლელო"
მკითხველის კომენტარები / 0 /
კომენტარი ჯერ არ გაკეთებულა.

ასევე დაგაინტერესებთ
სიახლეები პოპულარული